* İyi hizmetin,ancak iyi ürünle olduğunu bildiğimiz için Raflarımızda kaliteli ve kendini kanıtlamış ürün grupları bulunmaktadır.
* Marketlerimizde teknik donanım olarak iyi bir düzenleme yapılmaktadır.
* Ürün sıralaması ve raf düzeni ürünün farkedilmesi hedeflenerek hazırlanmaktadır.
* Ürünün bulunduğu rafta sergilenmesi ve ilgi uyandırması planlanmıştır.
* Hijyene,temizliğe ve kaliteye birinci derecede önem verilmektedir.
* Müşteri talep ve ihtiyaçları gözetilerek,daha ekonomik imkanlar sağlanmaktadır.
* "Müşteri varsa biz varız" düşüncesiyle satış politikamız "MÜŞTERİ TATMİNİ"üzerine kurulmaktadır.
* Hizmetin kaliteli olabilmesi adına personel eğitimlerine aralıksız devam edilmektedir.
* Hizmetimizin eksiksiz olması ve devamlılığını sağlamak için lojistik desteğimizi kusursuz hale getirmeye çalışılmaktadır.
* Müşterilerimizle mağaza dışı iletişimin sağlanması için gerekli medya araçları kullanılmaktadır.
* Sektörel gelişime ve marketcilik sektörüne uygun altyapımız bulunmaktadır.
* Şarküteri ve Et ürünleri Grubunda özel çabalarla özel ürünler sunulmaktadır.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
* Müşterinin menfaatleri her şeyin önünde tutulmaktadır.
* Müşteriye kaliteyi,en uygun şekilde ve en sağlıklı biçimde sunulmaktadır.
* Çarşı`da basım ve yazım hatası sonucu bir ürün düşük fiyatlı yazılmışsa,buDÜŞÜK FİYAT KASALAR'DA geçerlidir.
* Çarşı`da kapalı olan bir kasa,müşterinin talebi halinde hemen açılarak devreye girer.
* Müsterilerimizin koşulsuz memnuniyeti, çalışanların motivasyonu ve mutluluğudur.
* Müşteri ilişkilerinde saygılı,içten,adaletli,açık ve dürüst bir yapı içinde olunmaktadır.