* İyi hizmetin,ancak iyi ürünle olduğunu bildiğimiz için Raflarımızda kaliteli ve kendini kanıtlamış ürün grupları bulunmaktadır.
  * Marketlerimizde teknik donanım olarak iyi bir düzenleme yapılmaktadır.
  * Ürün sıralaması ve raf düzeni ürünün farkedilmesi hedeflenerek hazırlanmaktadır. 
  * Ürünün bulunduğu rafta sergilenmesi ve ilgi uyandırması planlanmıştır. 
  * Hijyene,temizliğe ve kaliteye birinci derecede önem verilmektedir. 
  * Müşteri talep ve ihtiyaçları gözetilerek,daha ekonomik imkanlar sağlanmaktadır. 
  * "Müşteri varsa biz varız" düşüncesiyle satış politikamız "MÜŞTERİ TATMİNİ"üzerine kurulmaktadır.
  * Hizmetin kaliteli olabilmesi adına personel eğitimlerine aralıksız  devam edilmektedir. 
  * Hizmetimizin eksiksiz olması ve devamlılığını sağlamak için lojistik desteğimizi kusursuz hale getirmeye çalışılmaktadır.  
  * Müşterilerimizle mağaza dışı iletişimin sağlanması için gerekli medya araçları kullanılmaktadır. 
  * Sektörel gelişime  ve marketcilik sektörüne uygun  altyapımız bulunmaktadır. 
  * Şarküteri ve Et ürünleri Grubunda özel çabalarla özel ürünler sunulmaktadır.

   MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 
 * Müşterinin menfaatleri her şeyin önünde tutulmaktadır. 
  * Müşteriye kaliteyi,en uygun şekilde ve en sağlıklı biçimde sunulmaktadır.  
    
  * Çarşı`da basım ve yazım hatası sonucu bir ürün düşük fiyatlı yazılmışsa,buDÜŞÜK FİYAT KASALAR'DA geçerlidir.  

  * Çarşı`da kapalı olan bir kasa,müşterinin talebi halinde hemen açılarak devreye girer.  
  * Müsterilerimizin koşulsuz memnuniyeti, çalışanların motivasyonu ve mutluluğudur.    
  * Müşteri ilişkilerinde saygılı,içten,adaletli,açık ve dürüst bir yapı içinde olunmaktadır.